DISSAR

Jag känner mig rent irriterad dels för att jag inte har uppdaterat på ett dygn, samtidigt som jag känner att det är skönt att inte känna behovet att skriva 10+ inlägg om dagen som vår kissie, för har man något att skriva i varje inlägg? Nej. Men det här ska inte bli ett "oskarklagarpåalla" inlägg!

När jag kom hem idag så var jag jättesur dels för att det är snö ute och att vi har en katt som springer runt i kvarteret och försöker smita in överallt. Det är verkligen inte okej, inte för jag tror att katten förstår men dens ägare / föredetta ägare, kanske skulle släppa in den.

När man tittade ut från köket så ser man älgar  som sen visade sig att vara rådjur, men iallafall vad gör dom i stockholm?

Dom äter upp våra rabatter, blommor, små korta träd. Därför bestämde jag mig för att försöka komma så nära jag kunde för att ta några kort. Hade jag haft mitt objektiv (ett långzoom) hade det inte varit några problem, men nu har jag bara standard..




De elaka djuren


SNÖ ÄR INTE OKEJ NÄR DET ÄR MARS JAG FYLLER OM 10 DAGAR SÅ FÖRSVINN!


Ha det bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha de är klat. Men man kan ju njuta så länge det varar, eller hur?;)

2009-03-12 @ 21:23:23
URL: http://ulrikalinde.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0