DET ÄR INTE OKEJ, OKEJ?

När jag vaknade imorse var jag glad, pigg och min förkylning har gått ner extremt! Det var en bra start på morgonen, jag vaknade av mig själv 5.40 exakt. Att vakna innan klockan ringer är faktiskt de bästa sättet att vakna på, eftersom man inte vaknar i chock som man gör när väckarklockan ringer. Men att jag öppnade fönstret imorse, det var det sämsta jag gjorde. Vet ni varför?

DET ÄR SNÖ UTE!
Och det är ju lixom 23 mars, det var inte ens så här mycket snö på julafton iår därför kanske man borde flytta julafton till när det är snö?

Om en halvtimme ska jag till skolan som vanligt, har bild första timmen och det är en bra start på veckan!:D



bildtext:
INTE OKEJ, OKEJ?

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0