Bästa kvällen!

Heej!
Gör ett kort och snabbt inlägg...
Nu är jag hemma igen, och ikväll var väl en ganska bra kväll faktiskt en av de bästa! Trevliga stunder med knattarna och de andra knatteledarna. Samt roligt under middagen. Ledarutbildningen var trevlig! Mässan var bra. Kvällen efter utbildningen var asbra. Och en sak hände som var de bästa med kvällen tänker inte säga vad för det behövs inte nämnas i bloggen. Jag fick en trevlig promenad hem med mina äkta vänner cornelia och malin. Eric var också med men jag känner inte han så bra men de kan man väl ändra! Sen ringdejag micha och pratade lite sen Jonny och snackade om typ allt. Tack.

Och nu ska jag gå och lägga mig med ett leénde på läpparna!:D

Oskar

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag blir nyfiken...

Vad var det bästa med kvällen som inte behövde nämnas i bloggen?? (a)

Kram

2009-03-19 @ 15:26:34
URL: http://mawan.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0