090324

Godmorgon!
Har alla sovit gott?

Det har iallafall jag gjort, väldigt bra faktiskt. Igår så la jag mig i sängen och tittade på Twilight med syster, men vid halv nio så kände jag att jag inte orkade titta mer, ögonen kändes bara tunga och jobbiga. Eftersom jag är en snäll brorsa så lät jag henne få titta klart och väcka mig när filmen var slut. Direkt när den var slut, ungefår kvart över nio så stängde jag bara av datorn och somnade om igen. SKÖNT!

Att sova i ca 9 timmar är verkligen skönt och det ska jag fortsätta med, ska försöka lägga mig senast 22.15 varje kväll på skoldagarna. Förr kunde jag sitta uppe till tolv halv ett, inte konstigt att man inte kom upp på morgonen sen haha.

Idag då (en snabbis) :

Skola  8.00 - 11.10
Sjukgymnast 11.30 - 12.00
Lämna in glasögonen (får nya glas idag, så imorn och ikväll kan jag se allt amazing)
Hem (inge plugg, för jag har inget om jag inte får idag)
Förbereda mig inför imorgon (engelska nationella uppsats, får jag G+ eller mer kan jag få VG i slutbetyg!)
Micha sort of lovade att vi skulle äta pankakor vid 14.00 men jag tror hon skämtade!

Det är dagens planer jag vet nu!

Nej oj, vad klockan har blivit mycket måste rusa till bussen snart!
Ha det bäst alla mina läsare så hörs vi!

jag vill flytta in till stan!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0