VILKEN BUFFÉ!

Har precis landat hemma nu från att varit på Fannys studentmotagning! Kul var det. Men jag måste berömma maten jag fick hos Fanny! Kyckling, bulgur med mozarella och massa annat gott! Jag gav ett silverarmband som var jättefint och en blombukett till Fanny iår och hon blev jätteglad.

När jag besluta mig för blommorna så stod jag där i en halvtimme och när jag hade tittat på samma bukettuppsättning 3 gånger tog jag den, det kändes lite pinsamt nämligen. Men när jag väl fick blomman inslagen och lämnade butiken, glömde jag hur den såg ut så det var en suprise för mig med haha. Den var rosa och hade massa gröna tillbehör till.

efter dagens tema var studenten så ska även detta inlägg spridas av en studensång!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0