SKOLPLIKT? NEJ TACK

Nu ler jag när jag tänker på att jag inte har skolplikten kvar efter skolavslutningen idag. Jag dansar inombords, ler utanpå och är stolt att jag har klarat 3 tuffa år på min skola. Eftersom lärarna har favoriter har jag också favoriter bland lärarna efter hur mycke dom har hjälpt mig med allt. Och dom 3 lärarna (Helena, Ulf och Ewa) ska få en vit jättefin orkieé idag.
Eftersom jag är nervös att gå upp på scen just nu så ska jag värma upp min röst så den inte låter som, hur ska jag förklara den, *hejjagärnervösröst* ungefär så.
Nu måste jag nog fixa håret eftersom jag ska gå om 20 minuter och ska öva in mikrofoner. Alla andra ska komma 8.45 så jag har ca 40 minuter på mig att öva. Men det tar aldrig så lång tid, men det ska bli trevligt.

Ciao Ciao!


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0