PÅ MÅNDAG BÖRJAR ALLVARET!


På måndag börjar jag mitt jobb på Vällingby Bibliotek. Både spännande och jobbigt faktiskt. Eftersom jag verkligen inte har någon koll över vad man kan tänka sig göra på ett bibliotek så blir det en överaskning. Det ska bli kul och få känna hur det känns på ett jobb där man är anställd och man ska jobba 6 timmar varje dag i 14 arbetsdagar (3 veckor). På måndag börjar jag 9.00 och jag vet att det kommer vara sjukt svårt att vänja sig in i det. För tänk om dom inte tycker jag är bra och avskedar mig... Därför ville jag arbeta med barn helst.



Jag tänker inte springa upp och ner för den där trappan, finns det en hiss?

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0