Kanske dags att sova?

Fullt upp med att hitta 2 bilder till Bengt som är på kil med sina konfirmander! Lyllos. Men jag hittade dom inte sen kom jag på att dom var i min externa hårdisk, alltså nån timmes letande i onödan alltså. Men men ingen vet vad jag hade kunnat gjort eller inte kunnat gjort på den tiden! Iallafall så överlevde jag för här sitter jag hur glad och possitiv som helst!
Varför vet jag inte men det bryr jag mig inte om! NU har jag över 28 grader i mitt rum, AC är på i huset och min fläkt står på och mitt fönster är öppet. Det är väl mindre positivt men och andra sidan, de ska väl märkas att det är sommar eller hur.

En bild på min syster är inte fel! Oehört stolt över dig Vickanpikkan.


På fredag lämnar jag Sverige! Iallafall Stockholm. Jag åker upp i tydligen 3 veckor till landet, vilket ska bli hur skönt som helst speciellt med mitt nya objektiv! Eftersom jag hatar att fiska kanske jag kan följa med och fota med morbror och hans jättebåt! Det vore trevligt och med objektivet lever alla kändisar farligt längs kusten! Haha.



På fredag ska jag bjuda på den tårtan (utan text) som ett tack för min period hos dom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

önskar att min storesyster är stolt över mig

2009-06-30 @ 23:06:26
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Alicia

Sv: Tack! Jag kommer inte riktigt ihåg vad det var för något på bilden. Några slags glasspinneliknande grejer jag hittade på min prao XD

2009-07-01 @ 08:10:59
URL: http://soetkofta.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0