Kan man ha en bättre farbror än jag?

När jag kom hem från jobbet idag så låg det ett kuvär som var till mig, självklart trodde jag det var en tennisräkning eftersom dom står på mig men det är inte jag som betalar. Eftersom det stod på mig öppnade jag kuväret i hopp om att det kanske var något annat. Och det var det, i kuväret låg det en lapp där det stod "Ett bidrag att klara av sommaren" ungefär, och det var ett bidrag på 500 kronor! Vilket verkligen behövdes den här månaden för jag har bara 20 kronor på kortet och 30 kronor i kontanter. Tusen tack farbror Kalle och kusin Sara!
Bilder imorse:
Systers smycke, twilight


Systers kalender från NK öppnas


Mer bilder kommer ikväll från både min och troligtvis systers nyinköpta kamera!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0