En sak ni INTE visste



Nu har jag suttit i en halvtimme minst och funderat över min ekonomi i sommar. Jag har skulder på över 5000:- och jag kommer tjäna runt 5700:-. Är det inte då smart och lösa sina skulder? Samtidigt som man vill leva för dom.. Men jag är klok och väljer bort ett underbart, teleobjektiv, jag har velat haft i ett halvår snart för att bli skuldfri. Det känns bättre och vara skuldfri och slippa ångesten över att vara skyldig mina föräldrar pengar. Eftersom jag kommer ha minst 1450:- per månad i månadspeng till gymnasiet kommer jag avbetala 689:- då slipper jag skulden och betalar mobil, mobilt bredband och massor sånt som ni tror jag bara får sådär. Icke sa nicke, jag betalar allt själv för jag är en självständig person! Nu kanske jag inte är den där snobben som får allt vad han pekar på vah? Att jag av alla betalar allt själv.

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0