En ny design.

Så nu är den uppe men inte klar alls. Min avancerade design kommer nog i slutet av JUNI och kanske en bit in i början av JULI. Ikväll ska man ut med klassen och äta på Resturang King Tan sveavägen. Det kan bli trevligt tror jag eller det kommer bli trevligt. När jag kom hem tänkte jag att jag skulle bara äta lunch och sen ska jag skriva klart mitt tal jag kommer ha imorgon på skolavslutningen. Men jag tänker improvicera ett tal! Det blir mer äkta. Om jag är rädd för att gå upp på scenen och hålla tal är det många som undrar, men jag är faktiskt inte nervös alls. Jag menar, hur många elever får gå upp och hålla ett tal, all uppmärksamhet på mig. Mig av alla också.
Det ska bli jättetrevligt. Men tänk att 3 år har gått så himla fort?! 3 år som jag helst glömmer, men det kan bli svårt. Imorgon kanske jag väljer att publicera "Sanningen om Vällingbyskolan, bra eller dålig"
Nu ska jag titta på tv, duscha och fixa mig inför middagen!
Ciao!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0