EGYPTEN HERE I COME!

Jag åker vecka 44. Höstlovet alltså, kanske är det lång tid kvar. Eller det är lång tid kvar eftersom jag åker i november. Men igår fick pappa mail att han hade avbokat resan, vilket inte stämde så mamma ringde idag och kollade och det hela slutade med att mammas och pappas resa var avbokad  pga att pappa inte hade betalat eller att betalningen var på drift. Men det är iallafall ombokat nu och dom har löst det.
Idag ska jag till tandläkaren, innan det ska jag köpa jeans. En tur på NK och Siden Selma blir trevligt tycker jag.
en som har varit på samma hotell vi ska till skrev såhär:

"Vi bodde på Albatross palace i hurghada.. och det var ett PALATS 5 ***** med all inclusive.Jätte god mat...som verkligen smakar!ligger 15 min från flyglatsen så man såg när allla planen skulle landa...häftigt tyckte jag...inget som störde.
Fanns 5 st resauranger med olika teman ,alltid nån som dom stod ute och grillade. En "dags" restaurang på stranden. Bra service..fick bla inte bära väskorna själva m.m privat strand. stora solsängar alltså himmelssängar som man kunde ligga i vid poolen. STTOOORRR pool typ 6 st jazzuci vid poolen. rummen var fräscha med saftybox (gratis) kylskåp.


Fanns spa där (kosta pengar)
Gratis fräscht gym med nya maskiner.
Underhållning på kvällarna, live band,disco,showeer.
I bland när vi hämtat mat så stod det 2 st drinkar på bordet!"



Här kommer ett bildkollage jag gjort av dom bilderna som finns på nätet:

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0