4 dagar kvar

mina 4 sista skoldagar i grundskolan, vällingbyskolan (som jag hatar) ser ut såhär:

Imorgon (torsdag) Bowling 11.00 - 12.00 i rinkeby av alla ställen,  sen slutar man för att göra sig iordning till 18.00 då man ska va på skolan för middag...
Fredag Städa skåpet och ha vanliga lektioner
Måndag Vanliga lektioner till lunch, städa sen slutar vi. På kvällen ska vi in till sveavägen för att äta en god asiatisk buffe och det ska bli trevligt!
Tisdag, the big day. Sista dagen man behöver träffa vissa personer man helst inte träffar igen. Känns hemskt att säga men, jag vet att jag mår så mycke bättre utan vissa delar och personer i våran skola.


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0