Vilken film!

Igår var jag och såg på Harry Potter med syster och hennes pojkvän Jonas. Grymt bra film verkligen. Har du inte sett den ? Se den! Jag trodde man var halvägs in i filmen när filmen var slut. Hoppas att sista delen kommer till nästa år!

Idag köpte jag ett ställ till min lapotop för  att göra de mer bekvämt för mig, och än så länge har jag inte hunnit bli kompis med mitt tangentbord! Men snart så haha. Vi kanske stannar 1 vecka i skåne pga lite missförstånd och en slarver till pappa. Men förhoppningsvis stannar vi 2 veckor som planerat!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0