SUPER!

Wiho! Jag har fått 2 brev:). I det ena brevet var det aktiekurser som hade ökat med över 100% vilket är jättebra! Nu kan jag känna mig stolt när jag ska till banken imorgon och ska föra över pengar till pappa.
I det andra var det mitt intyg från Ewa den personen jag arbetade mest med under min anställning som bibliotikarie.
Hon rekomenderar mig till mitt nästkommande jobb och lite sånt. Jag ska scanna av det och lägga upp här!!!:)

Ups! Nu ska jag ner till mammas galna moster och hämta tvätten.... me do not like!

ha det!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0