Morgondagen är snart här

Nu sitter man här ca 20 minuter kvar tills morgondagen och morgondagens planer är :


Öppna konto?! Har jag inte ett?

Haha jo såklart, men jag ska öppna ett sparkonto som jag kan ha kontroll över själv för att jag spenderar så mycket i onödan och då är det bra att ha ett till konto man kan lägga undan till kanske den där kameran, eller datorn. Sen på banken ska vi lägga upp en avbetalningsplan också, för att bli av med alla skulder till pappa!
Ibland älskar jag mig själv, speciellt när jag har aktier som ökar med 150% !

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0