Inte jag inte

Jag känner mig lite dålig för jag har runt 450 bilder som jag vill visa här men jag har inte haft en ork att lägga upp alla (vilket jag inte kommer heller) men kanske 20 - 50 i olika omgångar kanske. Men jag har som sagt inte haft tid och har jag haft tid över har jag gjort annat på datorn, svarat på kommentarer (som jag inte accepterar av olika anledningar), kollat bloggar med mera. Men idag vid 11.00 åker min syster till stockholm för att sen åka till Rhodos på söndag! Kanske lite avundsjuk, men man kan inte få allt.
Planer för idag är att:


  • Lämna syster
  • Köpa ny mobil (dock ej till mig, även fast jag gärna vill ha en)
  • Hyra bra filmer! (finns inget annat att göra här i det dåliga vädret)
  • Läsa en bra bok!


De här bilderna är gamla, men dom får duga!


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0