FY!


Nu är jag riktigt förbannad. Jag åkte runt med min far idag på alla möjliga affärer du kan tänka dig, expert, onoff, elgiganten, media markt och många fler. Men iallafall, inte hade dom Canons orginal objektiv nej nej. De har dom billiga sigma och tamron och de alla konsumenter egentligen vill ha är orginal, det finns inte ens inne för de är en beställningsvara. Helt okej med det, men när det står på internett att dom har inne ska dom väl förfan ha dom inne också.
Men iallafall, efter en bortskämd Oskar inte fick som han ville så åkte vi hem. Sur var jag och jag kunde inte prata med någon på en kvart ... Eftersom jag var så extremt besviken. Iallafall, så ringde jag till Scandinavian Photo och dom hade 2 ex kvar, självklart lägger jag undan 1 objektiv och imorn får pappa åka och hämta det innan de hämtar mig inför resan till landet.
Eftersom pappa är lite halvsnål gjorde vi en deal, om jag klipper gräset åker han och köper objektivet. En solklar bra deal för mig iallafall. Dock inte för pappa, men det är hans problem. Haha, nu ska jag sova gott inför den sista dagen på jobbet... Vill inte, vill inte, vill inte,  vill inte sluta jobba...

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0