Förlåt för inaktivitet!

Måste väl be om ursäkt för att jag har varit så inaktiv här! Varför ha en blogg och inte använda det? Sanningen är att jag knappt hunnit sitta vid datorn alls idag eller igår. Jobbar man så jobbar man! Jag har jobbat mellan 6.00 - 10.00 idag och igår men idag åkte jag runt i solna till en inkompetent bilhandlare som inte verkar kunna sitt jobb. Sen har man varit i Tullinge (fett gangster) hos kusinerna och badat i poolen, ätit god mat, druckit gott och ett extremt roligt sällskap, släkten.
Ikväll lägger jag mig inte, ska med en buss som går klockan 6.00 med ca 10 - 15 minuters promenad, så de är dumt att lägga sig!
Nej alla idioter, nu ska jag inte sova och jag ska inte blogga mer inatt. Hörs imorgon!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0