Vilken konstig dag!

Ja det har de verkligen varit. Jag har fått några nya låtar som jag gillar! Leona Lewis nya "Run" är sjukt bra, och den spelas ganska ofta på youtube och mtv. Samtidigt idag har jag insett att jag har ett spenderingsbehov, har ni också det? Jag spenderar på ganska onödiga saker och när man kommer hem mår man jättebra inte det. Men dom dagar man inte spenderar så kliar det nästan i fingrarna för man är enormt köp sugen, spelar ingen roll om det är ett tuggumipaket / ny jacka eller kanske en ny elektronikpryl. Är inte det ett jättekonstigt behov?.

Men iallafall vid tre var jag tvungen att vara på rehabexperten för att ha min sjukgymnast. Det är lite småkul för han är knappt med mig längre, i början va han alltid med och så. Men nu är han knappt med. Jag behöver min träning men jag är ganska plikttrogen när de gäller sjukgymnastiken! Men nog om det.

Nu borde jag ta mig ett glas youghurt (kan inte stava jag vet)  Men det har blivit som en vana hitils. Nu ska jag väl inte blogga mer ikväll men ha en toppen kväll! Ska börja med min so läxa.

utdrag från min so lärares mail:

Oskar och jag kom överens om att han får lov att komplettera
redovisningen av arbetsområdet med att läsa en minikurs och besvara
frågorna som hör till minikursen och lämna in svaren till mig.
Läxan som klassen har till torsdag är sidorna 512-513 och 516-517.
Jag vill gärna avsluta med att berätta att Oskar gjorde en bra
nyhetsredovisning i slutet av förra terminen.

Gud va kul! Inte med läxan nej, men att han gillade redovisningen!

Back to work!

Kommentarer
Postat av: Dragana

Hehe det stavas yoghurt. Hehe. :P Inte så mycket svårare än så.. =))



God natt! Sov så gott!

2009-01-13 @ 23:52:32
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Perfektion by Emma

- och jag som just sutade mitt inlägg med att "det har varit en bra dag idag"

2009-01-14 @ 00:40:58
URL: http://perfektion.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0