Stockholmskillen dissar

Idag när man satt på bussen ser man hur busschaufören är sjukt otrevlig mot äldre det är inte bara en äldre människa denna busschauför är otrevlig emot flera! När vissa behövde kanske lite tid att gå in i bussen för dom hade rulator då ber han dom och skynda sig och han suckar. Sen blir han otrevlig och suckar ännu högre. Och sen att det var fullt av barn som skrek på bussen efter ett tag var väl inge bra. Man märkte hur irriterad busschaufören blev och sa i miken:
"kan ni vara tysta" sen blev barnen såklart tysta i 30 sekunder sen började de igen. Då körde busschaufören fort asså verkligen jättefort.

Därför dissar jag dåliga, otrevliga, oservicemainade busschauförer. Snälla ni som kör buss och är otrevliga har ni inte tänkt på att man kanske ska kolla upp vad man får för jobb innan man tar det jobbet?

Sen att årets busskort är extremt  fula är inget plus de heller! Kan man inte bara få välja färg själv? jag skulle lätt betala 300 kronor mer för det!

stockholmskillen

Kommentarer
Postat av: Malin

Den där sista lilla kommentaren var helt.. Konstig? Det spelar väl ingen roll vilken färg kortet har?! :S Tänk på de stackarna som knappar har råd med kortet som det är?

2009-01-07 @ 22:09:01
URL: http://moolin.se
Postat av: Sofia

Äh?

300 kronor för ny färg på busskorten?

Aldrig :o

2009-01-08 @ 17:49:10
URL: http://implode.blogg.se/
Postat av: När?

vet du mörjligtvis när skolavslutningen börjar i år? XD

2009-05-19 @ 20:01:01

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0