små knappar, jackan, pälsmössa

Hej läsare!

Idag försov jag mig, det händer inte ofta men ibland så sover man för länge. En hel halvtimme gick bort åt att sova. Därför kunde jag, eller jag hade faktiskt ingen tid till att blogga, jag fick nästan springa till bussen och slängde i mig frukosten. Därför är min klädsel lite nja jag vet inte. Men min Canada Goose jacka är sjukt skön! Här är jag imorse framför spegeln:


 Sen på lunchen var man med julle på donken som vanligt. Det börjar bli lite tjatigt faktiskt. Men imorgon har jag inte ens tid för lunch eftersom jag måste planera inför ett planeringsmöte.

 Ikväll ska jag nog plugga och läsa igenom mina anteckningar från dagen. Det är jättebra att ha en dator med sig så slipper man släpa massa papper fram och tillbaka. Jag brukar alltid tappa bort alla papper, vilket suger. Jag ska verkligen försöka gå och lägga mig i tid ikväll, för inatt la jag mig tolv eller senare. Jag hade helt totalt glömt att jag hade börjat skolan! Men en glad överraskning är att på måndag har jag studiedag! Jättebra verkligen, men egentligen är väl studiedagar till för att man ska plugga? Eller?
Jag ska iallafall plugga lite hemkunskap och no ! Har bara 35 frågor tills torsdag lixom. Men dom är ganska lätta!


Jag i pälsmössan


sjukt små knappar men det är därför jag bloggar från den och kan skriva fortare under lektionerna!

 Men om vi inte hörs så får ni ha toppen torsdag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Att du alltid ska vara så söööt! :) <3 Skitfin Goose! Jag vill också haaaa! avis Döfin mössa också! Och grattis till "segern"! Såklart skulle du fixa 2000 klick! Man når allt med drömmar och mål! Önskar att jag också var så duktig på det som du. :) Hoppas allt är väl! Saknar dig Oskar så mkt! <3 Kramar!

2009-01-08 @ 17:15:20
URL: http://vardagspoesi.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack, det är bra :) Har ångest över alla kommande nationella prov osv. men det funkar :)

Gör du något speciellt imorgon eller skulle du ha lust att träffas en liten stund efter skolan? :)

2009-01-08 @ 17:45:35
URL: http://vardagspoesi.blogg.se/
Postat av: frida

:)

2009-01-08 @ 18:05:58
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/
Postat av: frida

när började du blogga? :)

ska du ha några tävlingar ?

2009-01-08 @ 18:06:57
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/
Postat av: frida

jodå! (;

2009-01-08 @ 18:17:40
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0