Skolstart efter lov

När man åkte till skolan eller väntade på bussen kom jag på två saker jag hade glömt. Min parfym och min lilla dator! Jag fattar inte hur jag kunde glömma den. Men jag fick väl klara mig i skolan fick skriva på papper som alla andra, men imorgon är jag tillbaka igen med asusen. Eftersom den här är liten och har små knappar ska jag försöka använda den här när jag skriver i bloggen för då kan jag öka hastigheten på att skriva. Trevligt va? Vi fick sluta en timme tidigare idag eftersom det var bara 13 grader i klassrummet tur eftersom att de innebar att jag kunde åka hem och sova lite. Sen hörde jag syrran ropa vill du följa med till ica?  klart jag ville, var sugen på godis lixom. NU sitter jag här och tittar på prince in bel air tror jag det heter. Inte den bästa serien men det är väl okej. Har inga bilder på den här datorn men ska lägga upp från den stora bärbara senare. Nu ska jag ta och jobba med lite styrelsesaker.


Vi hörs!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0