sista inlägget för ikväll

Ikväll har designen bara varit konstig som ni ser? Om någon kan hjälpa mig, för jag hittar inget fel! Men ikväll har man inte gjort mer än suttit vid datorn och planerat morgondagen. Har studiedag och har inte jättemycket att göra mer än att jag ska ta influensasprutan ush gillar inte sprutor. Men och andra sidan kan man ju bara tycka synd om sig själv och vara "sjuk" från skolan. Jag har lovat mig själv och jag lovar er nu, eftersom jag inte plugga så mycke idag pluggar jag jättemycket imorgon! Skulle kanske åka ner och köpa onödigt dyr glass imorn det är då man tänker bra! Eller hur?
Jag är sjukt sugen på att simma imorn, men eftersom jag ska ta sprutan så blir det verkligen inte så.
Kan det inte bli kallt så de inte är så varmt att använda goosen?


Nu ska jag inte blogga mer ikväll men kom ihåg VECKANS BLOGG AVSLUTAS IMORGON 23.00 (inlägget nedan)

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0