OSKAR GOES LIVE

Hej alla!

Nu sitter jag på tunnelbanan och detta inlägg kommer kanske publiseras i salkhallen, eller när jag kommer hem. Antagligen när jag kommer hem. När man kommer in i tunnelbanan från att ha stått ute i kall kyla i kanske en tio minuter är det väldigt skönt att komma in i värmen igen. Inte för att tunnelbanan är så jättevarm men det är betydligt varmare här än utanför. Jag missade såklart en tunnelbana och fick vänta i tio minuter, men jag stog inte ute hela tiden för jag gick till pressbyrån och köpte mig ett lepsyl, jag är sjukt känslig när det blir kallt och ganska direkt varmare, det klarar inte mina läppar av. Men tur är det att lepsyl finns! Jag har en hel fyra sittare för mig själv, det är ett stort plus! Jag skulle egentligen ha fått skjuts av pappa, men han tyckte att eftersom jag endå har ett terminskort +, kan jag åka själv. Sjukt snålt tycker jag, men man hinner också koppla av när man åker en lång bit. Jag funderar på att ändra om i designen faktiskt. Vad tycker ni? Men spotlife har en ansökning snart, ska lätt söka till den! Men jag och många många fler var med och tävlade hos kissies.se om 250 på hm, men jag tror det var en bluff för att hon har inte dragit någon vinnare än. Vad tror ni? Om hon inte har dragit någon vinnare innan söndag, då är det bluff! som ni kanske märker skriver jag, nu är jag här, nu är jag här. Men det är för att ni följer med mig ganska live idag bara att det publiseras senare. Men nu är jag iallafall i tennishallen, och min soffa var inte ledig,(jag har alltid en soffa jag sitter i). Så nu sitter jag i en stol på tyg tror jag det är. Fast det är ganska skönt! Men snart ska de spelas tennis.Lite orolig men jag ska gå in med inställning ”jag kan det här” jag har en otroligt dålig självkänsla när det gäller att spela tennis, eftersom min gamla klubb inte var jättebra direkt. Men här i salk hallen trivs jag! Man väntar som på en balkong och tittar på folk som spelar om man vill, men jag är så inne i att skriva så jag hinner dock inte titta så jättemycket. Men de gör ingenting. Jag vet inte hur många banor det finns men det finns många! Önska mig lycka till ! Det behövs. Jag tycker att vädret var varmare i alvik än i vällingby, varför är det så? Jag vet att jag inte vet. Men eftersom jag har ganska många läsare så kanske någon av er kan svara på det? Jag ser en som värmer upp, och känner att jag borde men vi värmer typ inte upp tror jag..
Aja från och med nästa vecka ska jag allt värma upp! Nu är det fem minuter kvar och endast jag har kommit i min grupp, jag är alltid i tid men ingen annan är nästan det. De suger verkligen, men jag får ut mer av träningen. Vissa kommer inte alls lixom. Onödigt att ta plats i klubben om man inte ens tränar, tycker jag. Tycker inte ni det? Nu ska jag spela tennis, men vi hörs! Ha en toppen lördag.

Oskar Frykberg Nordén

Kommentarer
Postat av: Ines

lycka till :D

2009-01-10 @ 15:50:49
URL: http://inness.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0