modemässa jag är på plats!

Jag har fått min inbjudan till mässan den 13 - 15 februari! Trevligt. Men det ligger på lite dåliga dagar faktiskt enligt min kalender. Men jag får väl ta mig tiden på lördag. Det var den enda dagen min syster verkar kunna, men för mig är det ingen bra dag, aja jag får väl boka om det jag har inplanerat.

Imorgon ska jag fika med Maria så sjukt länge sen jag träffade henne. Det var någon gång efter sommarlovet då vi snackade om hur lång tid det var tills gymnasiet och allt. Men nu står vi här sista terminen och båda är väl lika nervösa, men om jag ska vara ärlig så är jag inte jättenervös men men. Imorgon slutar hon dock 14.15 haha , men tur att jag har ett styrelsemöte 12.15 - 13.30 eller senare. Då slipper man gå och tyvärr göra dåliga "fynd" som man sen ångrar när prislappen är borta och det inte går att lämna tillbaka. Jag har nog koftor jag aldrig använt i min garderob. Lite jätteonödigt faktiskt. Nu måste jag sova för jag känner på mig att jag kommer göra samma misstag imorgon!


Sov gott

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det var ju dööölänge sen! Men det ska bli så kul att träffa dig igen :) <3 Jag sluar 13.50, det var bara det att jag inte är vid kyrkan förrän 14.15, typ. ;) Vi ses i eftermiddag! :)

2009-01-09 @ 05:14:14
URL: http://vardagspoesi.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0