kvällen/eftermiddag

Vi åkte i kanske en kvart med bilen, tills min moster kom på att hon glömde att betala för hästarna. I stockholm kan man ringa när man är på semester, men här var vi tvugna att åka tillbaka! Men det gjorde inte så mycket. Vi åkte till ruth och thore blev bjuden på tårta och kakor. Gott var det! Där var vi kanske i två timmar sen åkte vi till greta och alf, blev bjudna på först minijulbord, sen fick vi älgstek det är verkligen jättegott, sen fick vi en jättegod efterrätt risalamalta ! Gott.
Och nu är jag hemma i lägenheten. Är sjukt trött så här kommer bilder:


Jag utanför lägenhetsområdet där moster bor
outfit:
Skjorta mq 600:-
Cardigan hm 495:-
Jeans jc 1299:-



tårtan thore hade bakat

alltid lika bra julstämning hos greta och alf!

Imorgon kommer oskar hem!


Kommentarer
Postat av: Pauline

SV: Tack så mycket :)

2009-01-04 @ 01:58:40
URL: http://paulinealm.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Mums med tårta :)

2009-01-05 @ 18:38:34
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0