KONSTIG

Hela veckan har varit jättekonstig! Imorgon ska jag lägga upp min första vido blogg också! Eller är ganska osäker faktiskt. Men det vore väl skoj.

Vad har jag gjort idag?
Oj, jag minns inte, haha jo det gör jag väl. Men dagen har gått så otroligt fort, jag gick hemifrån halv åtta och kom hem tjugo i åtta lixom. (inte 07.30 - 07.40 utan 07.30 - 19.40) Ville bara förklara det! I skolan var det som vanligt och inge kul att snacka om haha, inget som ni är intresserade av. Mer än att det var flumm på hög nivå med Jossan, Matilda, Fou, Martin och några till idag! Men innan det så skrev jag och min grupp Sebbe, Markus och Adam en sjukt bra debattartikel!
Enormt stolt över den. Sen var det planeringsmöte, det var sjukt kul att träffa alla. Även där var det flummiliflumm, och jag micha och jeanette flummade som fan på bussperongen! Haha kan inte säga varför, men vill ni veta kan ni fråga oss! Nu ska jag inte blogga mer ikväll, bloggar imorgon då min syster ville äta middag och se nån film, aja får se vi sa lördag men hon ändrar alltid.. Amen ha en toppenkväll! Och nej inte "Amen" som man säger i kyrkan utan "A men"


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0