jag kom, jag gick

Min dag har varit en otroligt konstig dag! Mötet (styrelse och elevråd) gick jättebra, ganska kul var det att se alla reprensentanter. Sen hade jag språk, men då var jag tvungen att sitta i ett annat möte, den enda lektionen (?) som var normal var lunchen. Men då hade min NO lärare sagt på morgonen tydligen att vi hade no på lunchen istället. Men jag var inte på lektionen pga mötet lixom och inte kunde någon säga att vi hade lektion? Nej, jag fick vänta en timme med delvis styrelsesaker och var med Camilla en snabbis. När man ska upp till NO fick man höra nått i stil med " Men varför kom inte du?". Sjukt irriterad eftersom vi ska ha prov nästa vecka. Men egentligen är det hans fel, eftersom han inte informerade mig om det .Fast han visste att jag skulle på möte och såg mig i morse i korridoren. Men nu är jag hemma och äter lite glass. Ska gå igenom och svara alla kommentarer nu! Sen ska jag nog fota lite !


Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0