I bilen

Hej alla.

Nu sitter jag i bilen med min dator. De hade dock inget erbjudande på att få en dator.Men det gick endå ganska bra. Säljaren var väl inte den bästa. När han skrev ut avtalet med tele2 så skrev han ut fel sa han, men sen visade det sig att det var rätt. Så han fick skriva ut ett till eftersom han hade kastat de andra. Jag tittade på klockan och började undra om jag skulle hinna med bussen.Tror ni jag hann? Nej. Eftersom då var patronerna slut. Säljaren visste inte ens hur man bytte. Inte  bra inte. Men som tur var så skulle pappa endå hem för jag trodde han skulle någon annan stans, så det gick bra och åka med han. Men nu sitter jag i bilen och har just installerat allt. Jag som inte trodde man kunde använda det på Linuxsystemet. Men det går tydligen!

Nu kan jag stolt säga, jag har en bloggdator med bredband! Den ni. Förut kunde jag bara skriva och la upp allt sen när jag kom hem. Nej, nu är jag glad igen. Mamma är bättre nu, och vi ska till Ulf och Annika! Bloggar nog från bilen sen för jag ska fixa mig, äta lunch och mycket mer nu.



Skit ful bild. Men en bra bloggare bjuder på sig själv eller hur?

Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0