hemma från shopping

Vi började på JC och där hittade jag ett par jeans. Dom är jättesnygga!



1299:- på jc.

Sen gick jag och mamma till Roma, en italiensk resturang här i stan . Jag bjöd mamma på lunch, hon toh nachomat. Själv tog jag en Hawaii, jag tänkte, det är ju en italiensk resturang så då måste det vara goda pizzor!
Men hade jag rätt tror ni eller?

Ja ! Det hade jag, det var verkligen sjukt gott. Sen åkte vi runt på massa ställen och tittade, nu sitter jag här och dricker en kopp choklad, överaskad? Hoppas inte, jag dricker det sjukt mycket nu. Men på onsdag när skolan börjar och all stress är igång, då blir det 34 koppar kaffe om dagen!

Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0