hej alla 366 läsare

Hej!
maria nila creator
Nu har jag legat i badet, riktigt skönt faktiskt. Jag åt min ben och jerrys när jag låg i badet. När man står i dushen/badet så blir automatiskt lederna (knät och ryggen) bättre. Då gör det inte lika ont efter. Men när man kommer ut i kylan så gör det lite småont. Just nu tittar jag på parlamentet, det är typ 10 år med parlamentet. Det är sjukt kul haha, det går på 4an så titta? Sen är det De halvt dolda på ettan som mamma vill se, så det blir kollektiv bestraffning haha. Jag sover nämligen i vardagsrummet och har ingenstans att vara. Men imorgon är det shopping! Ska nog köpa några jeans, tröjor och kanske wax. Jag vet ej om jag ska köpa wax här eller hos min frisör, jag får väl se hur jag gör. Har nämnligen två frisörer som direkt när jag kommer in kommer dom fram, och då ser jag hur gärna dom vill ha mig som kund. Men jag tog jenny sist, och blev sjukt nöjd. 
Ännu ett ilandsproblem haha! 
 

Kommentarer
Postat av: lovisa

vsg;)

2009-01-01 @ 20:46:53
URL: http://llovisa.blogg.se/
Postat av: ulla

du är vårat ilandsproblem!

2009-01-03 @ 01:02:29
Postat av: Meliha

Hej prenumera gärna på min blogg genom blogglovin så prenumerar jag på din:) ha en bra kväll :)

2009-01-03 @ 20:58:51
URL: http://meeliihice.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0