good to be me

Nu, eller om en timme och tio minuter ska jag gå till bussen för att träna. Tennis är kul, och min tränare är faktiskt otroligt bra om man jämför med de jag har haft innan! De sa ungefär :
"värm upp själva i ca tio femton minuter".

Självklart gjorde ingen det, kanske tränarna skulle varit med istället för att fika? Om man måste fika (vilket jag kan förstå för de har rätt till rast osv) då kanske man ska lägga om tennistiderna lite bättre. Men nu tränar jag inte där vilket är otroligt bra. Men i SALK är det trevligare och bättre kvalité på allt verkligen. Tennisshoppen är mycke bättre, de har en reception, väldigt många banor, bra tränare, schysst inredning och nära till tunnelbanan!

Jag är jätteglad eftersom jag ska köpa mobilt bredband idag, direkt efter tennisen faktiskt. Hoppas verkligen allt går som det ska. För säljare brukar vilja att man ska köpa andra saker också, men om de har ett erbjudande köp mobilt bredband för 200:- och få en dator osv, kommer jag lätt  ta det för 11 kronor mer i månaden är de väl värt? Men då (om det finns det erbjudandet) ska jag ge bort datorn. Bra va? Men om jag ska ge den till syster, eller ha en stor alltså verkligen stor tävling här om den, det har jag inte bestämt mig för.

Men det är inte säkert att de ens finns men ibland finns det ett sånt erbjudande.
Gud vad jag tjatar!

Vad ska ni läsare göra i helgen?

Själv ikväll ska jag kanske till pappas kompis med resten av familjen. Men mamma var lite dålig, men hoppas hon blir bättre så vi kan åka dit. Det skulle vara jättekul verkligen,  vi får hoppas på det.


Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Hoppas det går bra på träningen! Kram

2009-01-17 @ 09:28:41
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag tror din syster skulle blivit jätte glad om hon fick en dator =)

2009-01-17 @ 10:38:57
URL: http://eunices.blogg.se/
Postat av: sadia

sv: allt är bra ;P själv?

2009-01-17 @ 13:16:35
URL: http://sadia.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0