Godnatt



Till middag fick vi fläskfilé och ris, väldigt gott. Men det kändes lite B faktiskt för de är typisk mat man äter ofta. Kanske äter jag ute för ofta på ställen då endast fläskfilén är god, jag vet inte. Till efterrätt blev det de ni ser på bilden, biskvitårta, den var inte alls god! Ush nej, varför kunde vi inte gjort en vanlig kladdkaka eller nått, istället för att ha köpt en tråkig äklig tårta.



Mitt stora intresse är verkligen foto och jag ska köpa mig ett teleobjektiv så jag kan ta fler och bättre kort på långt avstånd.  



Nu måste jag sova för att orka med morgondagen, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Snälla, spamma inte kommentarsfältet hos Blondinbella, sjukt störande!

2009-01-30 @ 23:51:46
Postat av: frida

Tårtan ser dock inte särskilt äcklig och tråkig ut :)

Fin blogg du har!

2009-02-01 @ 12:09:48
URL: http://fridawilma.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0