godmorgon

Har fått några roliga kommentarer faktiskt, en skrev du är vårat ilandsproblem, vilket var ganska kul. Men vet ni att man får era IP adresser? Dom kommer jag kolla upp eftersom det var en del hot i era kommentarer.  Men det är kul att ni gillar bloggen.

Nu sitter jag med en kopp te och tittar på tv i soffan. Strax ska jag ställa mig i dushen. Jag hade en sjukt konstig dröm inatt. Jag drömde att jag klev upp gjorde te bredde mackan sen så kommer mamma och pratar med mig, då vaknar jag och mamma pratar med mig, men jag ligger i sängen! Svårt att förklara men det var sjukt konstig dröm!




  • Bra morgonstart
  • Solen skiner
  • Konstiga kommentarer
  • Att vi ska åka hem imorgon


Oskar


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0