Godmorgon

Hej alla!
Hur mår ni läsare?


Själv mår jag bra, men är lite trött för klockan ringde inte. Men annars är det jättebra med mig.

Först måste jag tacka alla mina läsare!

Sen tycker jag att ni som tycker att jag är en wannabe, eller inte alls är bäst kan ju stå för det och skriva eran mail adress och erat riktiga namn.

Men iallafall så bryr jag mig inte om ni tycker det, för det man stör sig på det kommer man ihåg!

Igår var verkligen en konstig dag, varför har nästan alla dagar varit konstiga? Men det är en massa plugg hit och dit, vilket skapar en onödig oro. En oro som ingen borde känna. Jag la mig sjukt tidigt igår för att jag behöver ganska många timmars sömn. Men tror ni inte att jag försov mig 40 minuter? Jag ställde klockan på 6.05 och på 6.20 men den som skulle ringa 6.20 ringde inte, eller så råkade jag stänga av den när första ringde. Anledningen att jag har två larm på väckarklockan är eftersom jag kommer inte upp på första väckningen, men då är det jättebra med en som kan ha 2 tider! Det vore också bra om den ringde..

Nu sitter jag med Markus och vi är lite tidiga. Men det skadar inte, borde göra matteläxan haha.

jag i ljushallen. tycker inte om min outfit idag.. Aja.


Alla läsare ha en toppen dag nu! Imorgon har halva skolveckan gått om man går 5 dagar i veckan!

Oskar Frykberg Nordén

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0