Godmorgon

Nu är jag verkligen uppe i tid! Fast egentligen inte, har nämnligen en  massa saker att göra. Nu ska jag ut och gå i ca 2 timmar, gör de varje helg. Och när jag kommer tillbaka är väl klockan 9.00. Då kommer jag packa väskan med tenniskläderna. Tennisracket, skor, vattenflaska och shorts/piké. Då åker jag ca 10 och träningen  börjar 11, är det inte sjukt egentligen? Att behöva åka en timme innan jag tränar. Men det är ganska skönt att åka tunnelbanan. Sen är det inte jättemycket saker jag ska göra mer än att köpa mitt mobila bredband!!! Jag är trött och skriver bara för att skriva nu. Ha en toppendag! Så hörs vi senare.


oskar

Kommentarer
Postat av: shibby

hehe okej ja jag vet inte vad det var för nummer men tänker inte försöka och kolla upp det hellre xD

2009-01-17 @ 08:04:49
URL: http://metrobloggen.se/shibby

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0