Chokladbollar, fika gott

Hej alla, hur mår ni?

Själv mår jag ganska bra, eller har ont i magen. Varför har jag det? Kanske är det för att jag och de andra knatteledarna (Jeanette, Micha och Björn) åt jättemånga chokladbollar som Jeanette och Micha hade bakat. Micha bli inte kock, du ska bli bagare! De var verkligen jättegoda, synd att ni inte kan smaka. Men kanske borde man ha en liten bakdag i veckan. Vad sägs om det?
 

riktigt ballt sugrör!

Jag ska kanske åka till Kall på sportlovet, men dock tycker mina föräldrar att det är onödigt eftersom jag inte ens åker skidor. Visst är de väl de, men de är många som inte åker skidor. Det är väl aldrig försent och lära sig eller? Men det ska verkligen kämpas på med den frågan! När jag endå pratar om resor kan jag säga att om 48 timmar är jag inte i stockholm längre, jag är nämnligen på Drakudden! Det ska bli jättetrevligt, de ligger precis vid vattnet och stugan är jättetrevlig. Jag yrsa, henke, björn, linnea, micha, jeanette, malin och många fler är jättetaggade! Det kommer verkligen vara mysigt. Men oroa er inte, min dator kommer att vara med eftersom jag måste plugga och behöver internett! Så bra det är med mobiltbredband.

Hoppas ni har haft en lika bra kväll som jag annars är det en kväll imorgon också!
Oskar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e feett kooool .







2009-01-21 @ 22:41:45
URL: http://situationstockholm.blogg.se/
Postat av: Lars Svensson

kan du din jävla tönt sluta att länka din jävla blogg 2000 gånge rpå andras bloggar!! fan vad förbannad jag blir

2009-01-21 @ 22:57:53
Postat av: Heléne Sundling

Söker du uppmärksamhet?

2009-01-21 @ 23:14:29
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: Heléne Sundling

Mycket coolt, hörru!

2009-01-21 @ 23:19:30
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: Nathalie

varför är du så jävla jobbig och har sådär långt på blondin bellas kommentarer??? asså det finns inget mer irriterande. jag ville läsa alla åsikter inte 10 meter långt tomt inlägg på vad din blogg heter, folk skiter i dig i vilket fall FATTA

2009-01-21 @ 23:40:38
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

varför är du då i så stort behov att folk ska titta in i din blogg?? du är ju desperat.

Jag var bara tvungen att gå in och kolla på din blogg för att se vem de var som var så irriterande när jag försökte läsa lite kommenatarer

2009-01-22 @ 00:06:26
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/
Postat av: My Nona

PALLA SPAMMA BLONDINBELLAS BLOGG!!!!!

2009-01-22 @ 00:11:41

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0