Båten är trasig

Godmorgon!


Jag gick upp tidigare för eran skull! Sen, ville jag ju också skriva lite.
Idag har jag så mycket att göra verkligen. Skola till klockan 15.00 och sen direkt har jag knattarna så jag måste gå direkt till kyrkan eftersom jag ska förbereda lite saker. Sen är det mässa och muffinkväll (?) vad nu det innebär. Nu lyssnar jag på MTV och det är någon takida låt.. Inte min favorit, men den duger!
Mitt humör är på topp idag! Dock hade min båt gått sönder, så det är inte så jättekul, men vad ska man göra.



Så ser jag ut idag!


Båten hade gått sönder när jag vaknade inatt!


Ha en toppen dag för de hade jag tänkt att ha!

Kommentarer
Postat av: Linnea

KNATTISARNAAAAA <3<3

Vi hörs när vi har slutat :)

/Linnea

2009-01-28 @ 11:04:37

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0