45 timmar, ca 4700 minuter

Godmorgon!
Jag och henke hade varit vakna  45 timmar lite till, innan vi igår vid halvfyra gick och la oss!
Vad vi gjorde igår ska jag berätta mer om senare.

Det är söndag, men det känns verkligen inte som en " typisk söndag ". Imorse vaknade man tio minuter innan jag skulle upp! Panik, jag brukar ta ungefär minst en timme på mig varje morgon. Då kan ju inte en tio minuter räcka. Bara att ta mig ner från sängen som är en våningssäng, tog mig två minuter. Då hade jag kanske en två, tre minuter på mig. Det tog kanske en, högst två minuter att göra mig klar! Eftersom jag då hade några minuter kvar, kunde jag ta en kopp te, tänkte jag.

När man gick in i rummet där morgonbönen skulle vara så var det ingen i rummet, skönt! Jag struntade i min kopp te, och tog den bästa platsen såklart.

Till frukost blev det:
Två mörka mackor med smör
Två ljusa mackor med smör

Två glas jucie
Ett glas vatten

Nu får alla läsare ha det så bra så hörs vi när jag kommer hem! Bilder kommer upp!
vid 16.30

Kommentarer
Postat av: PERFEKTION

varför är man vaken så länge?

2009-01-25 @ 10:05:29
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: olivia

ok

2009-01-25 @ 12:54:02
Postat av: JONNA

hur fan orkade ni va uppe så länge ? :o

2009-01-25 @ 14:16:18
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad tkr du om CHRIS BROWN? :D

2009-01-25 @ 14:44:38
Postat av: Malin

Tack för en bra helg. :)

Kram Malin

2009-01-25 @ 17:22:35
URL: http://mawan.blogg.se/
Postat av: oscar

Du är riktigt kass, och det vet du...

2009-01-25 @ 18:27:43
Postat av: Eleni

Hej hej

Varit lite dåligt med bloggen från min sida, haft skit mycket att göra i skolan men trot

ts det har jag haft en massa besökare känns härligt. Men jag hoppas att allt är bra med dig. O att allt går bra i skolan. Kram

2009-01-26 @ 00:43:21
URL: http://eleni.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0