Är i tid idag!

Godmorgon!

Jag har äntligen gått upp i tid och hade tid över till att skriva ett morgoninlägg.
Hur mår du idag?
Själv mår jag bra, fortfarande ont i ryggen men det släpper ju aldrig så jag får leva med det och gå vidare! Jag vill inte bli en gammal tjurkärring när jag inte ens är 16 år.

På tal om 16 år så fyller jag år snart, om ca 5 veckor och några dagar fyller jag år. Har väldigt mycket ångest över vad jag ska önska mig, eftersom jag inte behöver något och om jag skulle behöva en ny mobil eller kamera så köper jag det för egna pengar! Är självständig, men det blir nog pengar jag kommer önska mig till egyptenresan,
Men dom pengarna kommer jag garanterat slösa på taxfree.

Nog med ilands problem, nu ska jag borsta nötterna.


Min goda frukost macka!

Hoppas kenza inte bloggar mer eller hur?

Kommentarer
Postat av: Ines

förstår inte hur du bara kan skriva att du hoppas att hon slutar blogga.

Det finns människor som älskar att läsa hennes blogg och absolut inte vill att hon ska sluta blogga, och vad gör tjejen för fel? Hon bloggar bara om sitt liv.

Och jag vet att alla vi tycker olika (jag gillar inte blondinbellas men gillar kenzas), men du behöver inte läsa hennes blogg om du inte gillar den och tycker att hon ska sluta blogga.

2009-02-11 @ 07:36:55
URL: http://inness.blogg.se/
Postat av: stina

Då är vi två med rygg ont!, har även diverse andra problem med min kropp =P

Känns mer som att jag är 70 inte 16

2009-02-11 @ 15:05:54
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0