KONSTIG DAG

Hej!

Nu sitter jag hemma igen, eftersom min svenska lärare var sjuk / borta och vi hade ingen vikarie. När jag fick veta det blev jag jätteglad! Men mindre glad då jag insåg att jag måste tillbaka till skolan för att gå på en NO lektion jag inte kommer behöva för jag kommer aldrig på mvg. Så jag frågade min lärare innan jag gick till bussen, om jag verkligen behövde komma tillbaka och skyllde på att jag har lite ont i huvudet. Självklart tycker han att jag ska tillbaka, men jag skulle prata med pappa om jag kan skippa den sa han. Men pappa kommer bara säga att jag måste till lektion. Sen har jag bara SO, där vi jobbar med samhällsekonomi som jag älskar! Det är nog ett ämne jag kommer få bra i som jag också kommer ha användning för.

Nu borde jag äta lunch och packa ner min skoldator igen. Ush hatar konstiga dagar verkligen.

Bloggar mer sen från skolan. Ha en toppen onsdag, själv ska jag ha knattarna i eftermiddag, det ska bli trevligt.


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0