JAG KUNDE INTE MOTSTÅ

Hej!

Nu har jag kommit hem ifrån psykologen, vilket är skönt. Där snackade vi som vanligt om våra familjeproblem. Vi handlade även saker till maten vi ska äta ikväll. När jag ska gå till kassan så går jag förbi en Ben Jerry´s hylla, kunde jag motstå frestelsen? Nej det kunde jag verkligen inte. Men jag tycker jag är värd den, för jag har tränat sjukt mycket den här veckan. Självklart ska man inte tänka så men jaja. Imorgon ska jag som vanligt upp sjukt tidigt, klockan 6.00 måste jag gå upp för jag ska hinna med allt imorn. Träna tennis och att ta sig till hallen tar en timme från mig, så de är inge plus. Sen har jag ju gäster imorn som kommer sent, tur det för jag ska väl hinna plugga lite.

Ha en toppen fredag så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Trinidaz

Den där glassen är super god.



Glad alla hjärtans dag :)

2009-02-14 @ 11:02:57
URL: http://trinidaz.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0