JAG KAN BÄDDA





Hur mår alla?

Själv mår jag jättebra! Fast jag är ganska trött för jag gick och la mig vid två tiden inatt och vaknade vid sjutiden då min syster gick upp. Jag tror hon skulle till sitt jobb "lekpalatset" sen om hon jobbar eller om hon leker där vet jag inte. Men hon verkar trivas där. Idag vad är mina planer då?
Jag har faktiskt inga planer alls på dagen, någon som vill göra något?
På kvällen blir det kanske filmkväll någonstans, men ingenting är bestämt men det vore riktigt kul. Fast blir det ingen filmkväll ska jag allt se på min favoritfilm Torkel I Knipa, har du sett den?
Den handlar om Torkel som utsätts för en massa saker, och att hans pappa bara kan säga "nej" är inte bra alls. Mamman är väldigt rädd för att Torkel ska få sjukdomar som inte ens existerar.
Den är sjukt kul tycker jag, men dock är inte slutet lika bra som början av filmen aja.

Nu måste jag nog städa lite.
NEJ! Juste jag har glömt att säga vad jag har lärt mig.. Jag var tvungen att lära mig bädda på sportlovet då mamma jobbade, vilket var bra för nu kan jag bädda sängen helt själv!

Kommentarer
Postat av: Anna

ehmmm.... Hur kommer det sig att du inte lärt dig förrän nu?





Klagate.blogg.se

2009-02-26 @ 11:02:05
URL: http://klagate.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, jaja, jo det förstås, men d va just det som va min poäng haha. Men det är bra grabben.



Gratulerar :P

2009-02-26 @ 11:09:21
Postat av: Anna

Sv : Ja jag hade tänkt lägga ut bilder , eller video sen när man har kommit i lite ordning här :)



Annars är det bara bra med mig . Själv ?

2009-02-26 @ 12:02:42
URL: http://justannna.blogg.se/
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

Med mig är det bara bra :)

Med dig också? : )

2009-02-26 @ 12:33:46
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Bertil Persson

Vad du är duktig som bäddar och städar - det gör inte jag alltför ofta och inte mina barnbarn heller!

2009-02-26 @ 12:45:32
URL: http://grinigagamlagubbar.bloggspace.se
Postat av: sabrina

GE MIG DET dÅ! hahaha.

2009-02-26 @ 13:11:15
URL: http://sabrina.nu

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0