För att jag säger ifrån



Där har ni en låt jag hittade på min vän malins syster matildas blogg! Den var faktiskt ganska bra tycker jag!

Igår fick man höra och se en massa saker, bland annat att vissa vi kan kalla dom mobbare, mobbade en kille så hårt så han tog sönder en glasdörr. Är det okej att det ska gå så långt? Nej det tycker ja verkligen inte, varför är vissa så himla elaka mot varandra? Förstår dom som mobbar att de inte är dom själva som målar upp en dålig bild av sig själva? Nej de verkar verkligen inte så. Nej nu måste jag springa till bussen och åka till min skola :). Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Micha

jag vet inte riktigt vad jag ska tro. med det är det jag har fått höra, att du sa till august att vi va "på g" och att han skulle låta bli mig och inte hålla på med mig och sen var han fett fittig som tog mig ifrån dig?.så lixom aa. skitsamma.

2009-02-19 @ 12:04:54
URL: http://typmicha.blogg.se/
Postat av: Barbro

Jeg fant den for mange, mange år siden - den er så utrolig fint <3

2009-02-24 @ 13:14:46
URL: http://barkatt-barbro.blogspot.com/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0