Solen, var gömmer du dig?

Massa helikoptrar har åkt över en idag. Som sagt så blev forex rånad och lämnade en attrapp, för er som inte vet så är det en liknande bomb. Men det är ingen bomb utan det var antagligen för att avleda koncentrationen en aning från att söka efter gärningsmännen.
Iallafall så åkte det runt en sos ambulans helikopter, varför vet jag inte men jag tror knappast det har nått med rånet att göra iallafall.


Kände för att fota molnen också, jag tycker verkligen dom ovan är ganska balla faktiskt. Men iallafall gymmandet gick jättejättebra faktiskt. Körde bara styrka och eftersom jag är så tjock, enligt några av mina patetiska läsare, så ska jag dit imorgon också. Jag menar, ni får mig verkligen att hitta fel på mig själv! Tack, vad skulle jag gjort utan er? Utan er hade jag väl aldrig börjat gymma... eller vänta lite, jo det hade jag.

På tal om läsare som är jobbiga så tycker jag verkligen synd om er. Jag menar, era liv måste ju vara så extremt tråkiga så ni måste lägga i er mitt liv?

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0