okej, jag måste väll

Eftersom jag blir tvingad att gå på det där informationsmötet så har jag inte något val längre. Visst kan det vara så att min oro inför gymnasiet kanske inte är ångest, utan jag är väl lite intresserad hur allt kommer att bli. Men egentligen är det ju inte så farligt när man tänker efter. Vad är det värsta som kan hända? Jag menar, jag är inte den enda som är lite nervös inför gymnasiet direkt. Alla är nog det, eller har man alla sina polare i samma klass är det ju som att gå till sin förra klass. Och hur kul är det egentligen? Man vill ju lära känna nya människor.

Iallafall ska jag köpa mig en studio! Inte en hel stor maffig studio som jag vill ha, men en liten enkel se bild nedan

De är ju typ jättebra för mig som älskar att fota också! Men är ännu lite osäker, för det känns inte värt det samtidigt som jag vill ha det... aja!

Kommentarer
Postat av: josefine

En sån fotostudio har jag, tycker den är väldigt bra och kul att hålla på med.Det som är bra är också att man får med fyra bakgrundsfärger ;)



Snygg blogg förresten!

2009-08-14 @ 12:23:06
URL: http://jossiws.blogg.se/
Postat av: josefine

Röd , blå ,svart & vit =)

2009-08-14 @ 12:36:38
URL: http://jossiws.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0