Jobbiga grannar!

bloglovinbloglovinbloglovin 
Att ha jobbiga grannar under semestern är väl det värsta som finns?!

Nu är jag i smygehuk och känner för att höra av mig lite eftersom mitt internett har hoppat igång, för det var nämligen spärrat då jag hade använt det för mycket under en månad. Men nu är jag igång igen... Eller iallafall idag, sen ska jag fortsätta min bloggpaus som vanligt. Men för att komma till rubriken "Jobbiga grannar!" så har vi extremt jobbiga grannar som antingen sitter och skryter hur många fastigheter dom har, vad dom har för åsikt om kvinnors kompetens och mycket mer. Såklart har dom ett jobbigt barnbarn, eller barn jag vet inte som säger emot allt dom står för och det blir mer eller mindre konflikter. Dom tar extremt stor plats också, (dom hörs och verkar inte bry sig att det finns grannar som också kanske vill sitta ute! Men men, nu ska man väl sluta vara så jävla bitter här i bloggen haha.
Solen lyser och jag och min familj ligger på stranden nästan varje dag, så länge solen är syns iallafall.Jag är lite bränd på ryggen och lite över axlarna men det får man väl ta när man slarvar med solskyddet!

Hur mår alla?
Här kommer en del bilder från min semeste än så länge här nere i skåne!


Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Ines

sv: ohh, vad kul! Till Egypten skulle jag också vilja åka!



btw. Jätte fina bilder!

2009-08-02 @ 11:06:21
URL: http://inness.blogg.se/
Postat av: F A N C Y

Svar. Inte mycket, jobbat lite, varit i Båstad och Blekinge.. Vad har du hittat på?

2009-08-02 @ 18:06:57
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Ystad är en fin stad :D

2009-08-02 @ 20:46:29
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vilka fina bilder...

2009-08-04 @ 13:16:09
URL: http://asamedenprick.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0