Hejdå Ystad

Nu har man lämnat farfar för sista gången på 1 år. Det känns inte alls så roligt när man tänker efter, för 1 år är långt och vem vet när nästa besökare kommer, nu när skolorna och dom flesta jobben drar igång som vanligt.
När jag var hos farfar med min familj, tänkte jag att jag kan fota lite i hans album på bilder från när man var liten.
Här kommer dom:

Lilla flickan på bilden är min syster och jag i munkfrisyr och alla andra frisyrer. Jaja nu fick ni se mig som liten också.
Sen gick vi till Bryggeriet där det alltid är god mat och stort salladsbord som förätt. Deras lättöl är bryggt där och är verkligen jättegod. Såklart.
Här kommer bilder

Förrätt:
Salladsbuffé med ett ljust bröd och ett mörkt bröd.

Huvudrätt:
Lövbiff med pommes

Dryck:
Bryggeriets hembryggda lättöl

Nu efter 45 minuters simmning i poolen ska man packa ner sina saker och sova för att gå upp klockan sex imorgon.

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0