A Spoiled Brat?

En bortskämd Oskar?
Jag måste nog erkänna att jag är ganska bortskämd.. Märkte det speciellt idag när jag bad om en ny dator, då jag har en spricka på locket. Och om det kommer in damm är det inte alls bra för då kan det ju börja brinna och massor sånt. Men när jag bad min pappa om en till laptop och förklarade problemet med den jag har och min lilla som inte har windows, förstod han såklart varför jag måste ha en ny dator. Men efter ett tag hade han ändrat sig och skulle "diskutera" (lixom, vad fanns att diskutera, jag ska ha en ny dator). Efter middagen så sa han att jag inte kan få en till dator och den här får hålla så länge den håller.. Kan förstå det, men tänk om den börjar brinna? Sen brinner hela huset upp pga hans snålhet! Tänk på det pappa! Iallafall ska jag ta det lungt ikväll ska ju gymma imorgon bitti och shoppa lite!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du får väl tejpa över eller något...?

2009-08-13 @ 09:16:58
URL: http://neliaa.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0